Na rynku możemy znaleźć ogromną ilość różnorodnych produktów promocyjnych. Są wśród nich przedmioty typowo ozdobne, ale znaczącą większość stanowią przedmioty praktyczne, codziennego użytku. Dlaczego tak się dzieje? W sumie wyjaśnienie jest bardzo proste. Chodzi bowiem o to, że przedmiot praktyczny, taki, który użytkuje się codziennie bądź co kilka dni staje się automatycznie skuteczniejsza reklamą. Logo jest widoczne, nieustannie sobie o nim przypominamy, a czasem też prezentujemy je bezwiednie rodzinie, znajomym. W przypadku gadżetu, którego się nie używa, logo zostałoby całkowicie zapomniane.
Praktyczne, nieduże, użyteczne, czyli drobne przedmioty codziennego użytku
Wiele firm stawia chętnie na małe, praktyczne przedmioty, które przydają się podczas pracy, codziennych czynności, których nie powinno brakować w domowym zaciszu. Wśród takich właśnie przedmiotów, które pretendują do zostanie najlepszymi gadżetami promocyjnymi, znajdziemy breloki do kluczy, notatniki i kalendarze, długopisy, których w każdym domu jest zawsze zbyt mało, ale również bawełniane torby zakupowe, które ograniczają zużycie tych jednorazowych, plastikowych czy zapalniczki. Poza tym, że są to produkty praktyczne, przydatne, ponadto mają jedną cechę wspólną – są stosunkowo niedrogie. Im więcej sztuk zamówisz, tym niższa wyjdzie cena w przeliczeniu na jeden produkt.
Małe, praktyczne gadżety, takie jak kubki firmowe, ekologiczne bawełniane torby czy notesy do zapisywania ważnych rzeczy można śmiało wręczy klientowi w ramach upominku czy kontrahentowi w podziękowaniu za wiele lat współpracy.
Promocyjne gadżety, które zyskują na popularności
W ostatnim czasie uwagę zwracają nietuzinkowe gadżety, takie jak chusteczki reklamowe czy inne podobne artykuły higieniczne. Ponadto, wiele firm decyduje się na artykuły pielęgnacyjne i związane z urodą. Zazwyczaj decydują się na nie firmy ściśle związane z branżą farmaceutyczną, kosmetyczną czy medyczną, jednak nie jest powiedziane, że tylko te branże mogą sobie na takie gadżety pozwolić.
Nic jednak nie pobije w kwestii popularności gadżetu, jakim są kubki reklamowe. Kubek, na którym widnieje logo konkretnej firmy, świetnie sprawdza się jako upominek dla klienta, upominek dla współpracownika, a ponadto jest strzałem w dziesiątkę, jeśli wybierasz się na targi branżowe czy organizujesz konferencję. Kubek ma wszechstronne zastosowanie, jest praktyczny, a więc reklama na nim będzie bardzo skuteczna!
Czy uniwersalny, wszechstronny przedmiot może stać się gadżetem reklamowym?
Kubek to fantastyczny gadżet, jednak często jego zasadność spotyka się z wątpliwościami. Czy aby na pewno jest wart swojej ceny oraz czy warto stawiać na coś tak standardowego? Oczywiście, nie każdemu kubki kojarzą się pozytywnie, jednak biorąc pod uwagę aspekt użyteczności połączony z reklamą, śmiało można pokusić się o kilka sztuk kubków reklamowych na próbę. Co ciekawe, kubki posiadają całkiem spora powierzchnię reklamową, a przy pomocy grafików można stworzyć unikatowe, pięknie prezentujące się naczynia!
Publikacja zlecona